2012년 3월 10일 토요일

カタカナ Literary Work



雨の夜
そっと目をつぶる
アマイキス

On a rainy night
I close my eyes gently
Sweet Kiss

ぼくはごのえいがが一番好きです。ごのえいがのなまえはシネマーパラヂソ(Cinema Paradiso)です。そして、イタリアのえいがです。私はがんどうをうけました。みなさん、みてください!

댓글 3개:

  1. はいくはかんじょうてきですね。アマイキスがナチュラルのかたかなです。

    답글삭제
  2. わあ、とてもロマンチックですね。私は好きです!上手です!
    I like the accompanying video; it creates a nice mood to go with your work!

    답글삭제
  3. Wow I had to read your work over and over again because it was so good. I read it the first time and I said wow. The scene complements the work and it is a great addition to the piece.

    답글삭제